Asiakkaalla on oikeus peruuttaa kauppa, jos tuote on käyttämätön, 14 vrk. tuotteen vastaanottamisesta.
Asiakas vastaa tuotteen palautus kuluista.
Asiakas vastaa tuotteen arvonalenemisestä, mikäli palautettava tuote ei ole myyntikuntoinen emme hyvitä siitä mitään.
6. Palautukset
6.1. Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä poissulkien. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla olennaisesti samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa.
6.2. Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen postsho@postshop.fi Ennen tuotteen palauttamista. Kuluttaja maksaa itse palautus kulut. Kuluttaja voi palauttaa erillisellä sopimuksella tuotteen/tuotteet ilman kuluja käyttämällä postin asiakaspalautuslomaketta. Palautus lähetetään osoitteeseen Wasa Post Shop Oy, Tiilitehtaankatu 33 65100 Vaasa
7. Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset.
7.1. Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta rahtikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postin / matkahuollon/ ym, virkailijan läsnäolleessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa / matkahuollossa /ym heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.
8. Reklamaatio:
8.1. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut tms., tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta kohtuullisessa ajassa Wasa Post Shop Oy :lle, joko sähköpostitse osoitteeseen postshop@postshop.fi tai postitse osoitteeseen Wasa Post Shop Oy, Tiilitehtaankatu 33, 65100 Vaasa. Virheellinen toimitus palautetaan rahtikuluitta Wasa Post Shop Oy :n antamien ohjeiden mukaisesti (kohta 6). Palauttaminen tapahtuu reklamaation tekemisen jälkeen. Saatuaan palautetun tavaran, Wasa Post Shop Oy palauttaa jo mahdollisesti maksetun kauppahinnan viipymättä asiakkaalle.
9. Ylivoimainen este (Force majeure):
9.1. Wasa Post Shop Oy ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Wasa Post Shop Oy:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Wasa Post Shop Oy :n toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.
Wasa Post Shop Oy, verkkokaupat ei vastaa rahtiyritysten toiminnasta.
10. Riitojen ratkaisu:
10.1. Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen laki