Meinaatko lähteä?

Tässä 10% alennus nyt ostokseesi, ole hyvä.

Klikkaa nappia ja käytä alennuksesi.

Toimituskulut:

Toimituskuluja Wasa Post Shop Oy perii pakkauksen ja lähetys rahtikulujen mukaan.

Yli 80 EUR tilaukset kuluttaja asiakkaille toimitamme, rahtikuluitta suomessa.

 Mikäli asiakas haluaa tilauksen postiennakolla, lähetystavasta aiheutuvat kulut lisätään hintaan.

Yrityksille toimitus / lähetyskulut lisätään tilaukseen.

Toimitusaika:

Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika kahdesta viiteen (2-5) työpäivää.

  Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esim. tilauksen teon yhteydessä. Wasa Post Shop Oy toimii toimituksen suhteen kuluttajien tarpeiden mukaisesti, mikäli se on kohtuudella mahdollista.

 Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille Wasa Post Shop Oy on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti.

 Kaikki Wasa Post Shop Oy toimitukset tapahtuvat Suomen Postin, Matkahuollon, ym, rahtipalveluiden välityksellä, elleivät kuluttaja ja Wasa Post Shop Oy muuta erikseen sovi.

Palautukset:

Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä poissulkien. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla olennaisesti samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa.

 Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen postshop@postshop.fi Ennen tuotteen palauttamista. Kuluttaja maksaa itse palautus kulut, tilanteesta riippuen voidaan myöskin erikseen muuta sopia. Kuluttaja voi palauttaa erillisellä sopimuksella tuotteen/tuotteet ilman kuluja käyttämällä rahdin asiakaspalautuslomaketta. Palautus lähetetään osoitteeseen Wasa Post Shop Oy, Tiilitehtaankatu 33 65100 Vaasa.

HUOM! Noutamatta jätetyt tuotteet ei ole palatusta.Noutamatta jätetyt tuotteet Wasa Post Shop Oy,säilyttää 30vrk. jos ne on palautuneet. Jos asiakas haluaa ne uudelleen lähetettäväksi, laskutamme rahdin uudelleen ja käsittelykulut 20€.

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta lähetyskuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto rahtivirkailijan läsnäolleessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee rahdin vastaanottaessa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.

1. Rekisteröityminen

1.1. Tilauksen tekeminen ei edellytä rekisteröitymistä. Rekisteröityminen on kuitenkin toivottavaa, jotta pystymme palvelemaan asiakkaitamme mahdollisimman hyvin. Ensimmäisen tilauksen yhteydessä kuluttajan tulee:

a) rekisteröityä kuluttajana Wasa Post Shop Oy:n asiakasrekisteriin ilmoittamalla nimensä sekä muut pakolliset tiedot.

b) Antaa suostumuksensa, että Wasa Post Shop Oy rekisteröi henkilötiedot asiakasrekisteriinsä. Wasa Post Shop Oy:n asiakastiedot ovat luottamuksellisia. Wasa Post Shop Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja muille kuin yrityskonsernin sisäisille yhteistyökumppaneille.

1.2. Kuluttajan tulee noudattaa tarkkaavaisuutta ja huolellisuutta verkkokauppaa käyttäessään.

2. Tilauksen sitovuus:

2.1. Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu joko sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse (puhelin 0409 124353). Kuluttaja sitoutuu tilauksensa tehtyään tarkkailemaan sähköpostiaan tilausvahvistuksen vastaanottamiseksi.

2.2. Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun Wasa Post Shop Oy on sähköpostitse lähettänyt tilausvahvistuksen.

2.3. Kuluttajalla on oikeus sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse ennen tilauksen toimitusta peruuttaa koko tilaus tai osia tilauksesta. Toimitus on tapahtunut, kun kuluttajalle on toimitettu osa tilauksesta tai ilmoitus, että tilaus on noudettavissa postista tai muusta toimitus paikasta.

2.4. Kuluttajan tilauksen tekemisen jälkeen ei Wasa Post Shop Oy:lla ole oikeutta muuttaa sopimusehtoja.

2.5 Tuotteet on Wasa Post Shop Oy omaisuutta, kunnes koko kauppasumma on maksettu.

2.6 Alle 18-vuotiaat voivat tilata vain vanhempiensa suostumuksella. Alaikäisten tilauksista vastaa huoltaja.

2.7 Wasa Post Shop Oy verkkokaupoilla on oikeus perua kauppa tai korjata esim. hinnoittelu tai tuotteiden määrä ym., jos teknisen tai ohjelman vian tai inhimillisen virheen takia. Tilaus poikkeaa huomattavasti yleisestä hinta tasosta.

3. Hinnat:

3.1. Voimassa oleva hinta on hinta, joka on Wasa Post Shop Oy :n hinnastossa eri verkkokaupoissa. Voimassa oleva hinta on Euroissa (EUR) euroalueella. Wasa Post Shop Oy pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin.

3.2. Tilaukseen lisätään toimituskulut. Kuluttaja asiakkaille toimituskuluja alle 80 EUR tilauksista Suomessa Wasa Post Shop Oy perii pakkauksen ja lähetys kulut, toimitustavan ja rahdin yleisen hinnaston mukaan. Yli 80 EUR tilaukset Wasa Post Shop Oy toimittaa lähetyskuluitta.

3.3 Yrityksille tilauksiin lisätään lähetyskulut / toimitus kulut.

4. Toimitus:

4.1. Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika kahdesta viiteen (2-5) työpäivää.

4.2. Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esim. tilauksen teon yhteydessä. Wasa Post Shop Oy toimii toimituksen suhteen kuluttajien tarpeiden mukaisesti, mikäli se on kohtuudella mahdollista.

4.3. Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille Wasa Post Shop Oy on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti.

4.4. Kaikki Wasa Post Shop Oy:n toimitukset tapahtuvat Suomen Postin, Matkahuollon ja muiden rahtipalveluiden välityksellä, elleivät kuluttaja ja Wasa Post Shop Oy muuta erikseen sovi.

5. Maksuehdot:

5.1. Maksu tapahtuu seuraavia maksutapoja käyttäen:

Käytössä olevien maksupalveluiden kautta.

 Ennakkotilisiirto. Maksuosoituksen kirjauduttua tilillemme, lähetämme tilauksen välittömästi. Maksuosoituksen suuruus selviää verkkokaupan lähettämästä tilausvahvistuksesta.

 Postiennakko / Bussiennakko.  Maksu suoritetaan postikonttorissa lähetystä noudettaessa. Lähetys luovutetaan kuluttajalle maksua vastaan. Mikäli kuluttaja haluaa tilauksen postiennakolla / Bussiennakolla, tulee asiasta mainita tilausta tehdessä. Tällöin kuluttaja maksaa postiennakosta / Bussiennakosta aiheutuvat kulut.

 Lasku. Voimme laskuttaa opiskelijaryhmiä ja yritysasiakkaita. Laskutuksesta tulee sopia Wasa Post Shop Oy:n kanssa erikseen olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme.

6. Palautukset

6.1. Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä poissulkien. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla olennaisesti samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa.

6.2. Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen postsho@postshop.fi Ennen tuotteen palauttamista. Kuluttaja maksaa itse palautus kulut. Kuluttaja voi palauttaa erillisellä sopimuksella tuotteen/tuotteet ilman kuluja käyttämällä postin asiakaspalautuslomaketta. Palautus lähetetään osoitteeseen Wasa Post Shop Oy, Tiilitehtaankatu 33 65100 Vaasa.

7. Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset.

7.1. Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postin / matkahuollon/ ym, virkailijan läsnäolleessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa / matkahuollossa /ym heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.

8. Reklamaatio:

8.1. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut tms., tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta kohtuullisessa ajassa Wasa Post Shop Oy :lle, joko sähköpostitse osoitteeseen postshop@postshop.fi tai postitse osoitteeseen Wasa Post Shop Oy, Tiilitehtaankatu 33, 65100 Vaasa. Virheellinen toimitus palautetaan rahtikuluitta Wasa Post Shop Oy :n antamien ohjeiden mukaisesti (kohta 6). Palauttaminen tapahtuu reklamaation tekemisen jälkeen. Saatuaan palautetun tavaran, Wasa Post Shop Oy palauttaa jo mahdollisesti maksetun kauppahinnan viipymättä asiakkaalle.

9. Ylivoimainen este (Force majeure):

9.1. Wasa Post Shop Oy ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Wasa Post Shop Oy:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Wasa Post Shop Oy :n toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

Wasa Post Shop Oy, verkkokaupat ei vastaa rahtiyritysten toiminnasta.

10. Riitojen ratkaisu:

10.1. Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.